zondag 18 augustus 2013

Not doing dothing, went shopping - dag 18

Vandaag was weer een rustdag dus natuurlijk slapen we uit en doen we rustig aan, maar we wilden ook graag nog een keer naar de outletwinkels, ik heb immers (muv wat shirts voor deze vakantie, aangezien ik die normaal nooit draag) de laatste tijd bewust niet zoveel kleding gekocht in de veronderstelling dat ik hier ook best wel wat zou vinden. We komen dan ook terug met een aardige buit, zelfs een paar fairdingen (radartjes!), ik vind een schitterende lange zomerjurk en een tuniek voor over mijn badpak, twee tankini's, een horloge, een souvenirtje voor een vriendin, wat dagcreme,  een nailartsetje en een paar slippers. 
                               Matching slippers

Karin heeft deze slippers ook gekocht dus opnieuw kopen we dezelfde Teva-slippers. Dit deden we ook bij de eerste reis die we samen ondernamen naar Zuid-Afrika. Karin heeft naast de slippers ook een outfit voor een feestje binnenkort en een Michael Kors-rokje gekocht. Een behoorlijke slag dus weer.
                                             Alle aankopen bij elkaar.

Het eten doen we bij de foodcourt, ik ga voor een wrap en Karin voor de tepanyaki. Dat blijf ik wel een heel goed idee vinden. Verschillende eettentjes bij elkaar en iedereen haalt waar je zin in.  Hebt. Je kunt dus je kinderen MacDonalds geven en zelf chinees eten bijvoorbeeld, zouden ze in Nederland ook moeten invoeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten