vrijdag 5 juli 2013

Aftellen

Zo, ik heb al heel lang niets meer gepost, maar er is heel veel gebeurd en we kunnen gaan aftellen want eind deze maand is het zover en stappen we in het vliegtuig naar Florida. We hebben het meeste geboekt; via americanvacantions hebben we voor de eerste week de hotels, de vliegtickets, het appartement in Orlando voor de twee weken in Orlando en de autohuur geboekt en we hebben pretparkkaartjes via attractionticketsdirect... Reisverzekering, creditcard en bankpas geregeld... alleen ESTA nog aanvragen en veel voorpret hebben..

Ik zal binnenkort onze drukke planning wel even posten, want wij zijn immers geen bakken op het strand of rondhangen in de mall types. Gaan we wel doen natuurlijk maar niet zo lang of vaak. We gaan wel veel pretparken doen en natuur bewonderen... Mijn weblog van de eerdere reis met mijn vader heb ik nooit helemaal afgerond, maar nu beloof ik beterschap... Op facebook wil ik namelijk niet zoveel melden over mijn vakantie en zo kunnen eventuele liefhebbers toch nog op de hoogte blijven. Met hulp van Karin moet dat lukken toch.


Wij gaan weer wat achtbanen trotseren en hebben er nu al zin in..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten